Sunday, September 11

Theory baru.

haha. aku terpikir dengan theory baru ni. untuk hilangkan rase sentap, aku kena wujudkan fake smile . macam ni :D errr.. tapi, tak rase macam bodo ke? hipokrit? takpe kot.. orang hipokrit dengan kite, kite hipokrit la balik ngan orang. :D boleh kan? bukan bukan. die lebih kepada nak jaga hati orang lain kot. sebab penat dorang nak jaga hati aku gak.

kalau dulu, aku sentap aku tak bercakap. sekarang aku sentap, aku bercakap. which one do you prever? sakit woo. aku korbankan hati aku plak. aku tak tau nak luahkan kat sape :'( sorry semua. nak ade diari, aku malas nak melukis panjang panjang. nak harapkan kat facebook, kena bahan.

ade dua pihak sebenarnye . satu, maybe sebab bagi dorang, aku annoying kot. pihak kedua, sebab aku nampak lonely kot. aku tau, both of them maybe nak jaga hati :) damn aku terharu :'D thanks but no thanks kot. aku lebih perlukan keikhlasan. kalau tak ikhlas buat ape kan? even, ikhlas tak ikhlas ni Allah je yang boleh tentu kan, but then, aku as human pun ade hati yang boleh rase sume tu. or maybe aku yang terlalu negative dan sensitive . hmm

oh, disebabkan benda yang kecik, aku tak rase nak tengok or update gambar dinner dan pre-graduate. hee.

ps: hoyeh, aku da nak start melukeh balik.
pss: tapi still busy gak for this month. HAHA!

2 comments:

Menaiplah dengan bersungguh-sungguh!