Monday, January 9

Secret reveal ~

FULL!
In January, everyday is a working day for me.

baaaapakk die.. penat tu penat gak la. sebab tu aku nak resign keje kat KL hujung bulan ni. takde la nak merungut sangat, sebab tu pun choice aku sendiri gak. takde paksaan. cume yang kat KL ni dah macam paksa rela la jugak. nasib keje tak berat sangat. kahkahkah. untuk bulan je.. bulan depan.... LETS PARTY!!! jyeaaahhhhhhhhhhhh! :DD

aku memang da tak sabar nak tunggu 31hb ni wehhhhhh!!

keje macam ye ye, tapi tak kaye kaye. -.-"

ps: rase macam nak jual baju. haha
pss: nak buat contest, tapi nanti nanti lah. ;P
psss: wait wait wait.. Imma hard working right?! kekekeke

7 comments:

  1. mati mati ingat nando's itu holidei time, hahah..makan je :P

    ReplyDelete
  2. ahahaha.. waahhh kaye sangat dah tu. :P

    ReplyDelete
  3. ak terperasan..jadual kerja bangla sama la cm ko..muakakaka :p

    ReplyDelete
  4. nandos ttp xmau tggl..apa daaa haha///

    ReplyDelete

Menaiplah dengan bersungguh-sungguh!