Monday, July 11

Minggu sentap sedunia. [Hari 1]

pergh. rase janggal plak nak update. kahkah.

Hari pertama, menampakkan ke-anti-sosial-an aku. Time tu be in a silent mod. i think so. kenape ye ade MSS ini? MSS ini sengaja ditubuhkan oleh aku  untuk mengurankan komunikasi dua hala. ini adalah kerana, aku terasa dan perasan bahawasanya aku semakin banyak cakap! gaaaahh. dan aku rasa orang lain rimas. tapi sebab nak jaga hati, dorang berpura pura kot depan aku. dayuummmm.

Pagi, pergi kelas dengan keadaan selekeh. kondisi kepala sangat berat. aku rasa better aku tidur je. aku tak banyak bersuara. habis kelas, terus cabut. balik ke rumah sewa, beli makanan dan makan. kemudian terus melelapkan diri. tidur tidur tidur. aku ponteng kelas sir masri. erkk.

hari pertama tak banyak cite. kat fb pun, semua offline. hanya berkomunikasi dengan certain manusia. kredit pula hanya mengizinkan untuk komunikasi yang penting sahaja.

to be continue..

ps: hormon sensitive membuatkan aku mudah terasa dan berfikiran negative.
pss: mereka tidak akan pernah faham situasi aku.
psss: bukannya aku nak semua ni. :(

No comments:

Post a Comment

Menaiplah dengan bersungguh-sungguh!