Monday, May 31

Saya redha.

Saya buat benda yang salah,
saya membelakangkan ibu saya..
saya terlalu cpat percaya,.
saya lupa pada kemampuan diri saya
n akhirnya saya sengsara,...
apa yang boleh saya buat
salah saya..
sakit saya rasa
merana saya...
saya susahkan mak saya..
saya rasa berdosa..
benda dah jadi...
saya terima,.,
maafkan saya...

saya redha
ketentuan tuhan...
ketetapannye,..
selepas ini saya akan belajar..
bahawa tiada jalan pintas untuk kebahagian yang hakiki
kerana semua itu harus dimulai dengan usaha...
kesilapan dulu tidak mungkin saya ulangi..

buat sahabatku...
aku tau niat kau baik...
tetapi ak ada silapku..
kekhilafanku yang tidak jelas akan permainan dunia ini
ak terlalu cepat menilai
ak mintak maaf sbab x berterus terang dengan kau,..
ak sayang kau sebab kau kawan aku...n kau tahu kau siapa...
demi allah..semoga die membukakan jalan buat kita semua..


SEMOGA HARI2 YANG BERLALU N AKAN BAKAL MENDATANG
DITEMPUHI DENGAN KESABARAN N KEGEMBIRAAN

BUAT mama...saya minx maaf sesangat..
buat sahabat2 ku yang sentiasa x jemu mendengar jeritan batinku..
terima kasih sesangat,,,

p/s : copy paste dari nina. maaf ye :)

1 comment:

Menaiplah dengan bersungguh-sungguh!