Monday, June 21

Dah terlambat.

hmm.. padan muke kau seha. [psycho] . takkan baru nak sedar kot? bodo la kau ni wei. takde la, dulu aku nampak "Jangan" je.. nampak kosong la.. sekang baru nampak clear output die, even tak buat lagi. bole ambik example lagi tu kalau nak.

tengok orang kat cermin la kan.. tapi aku memang nak perubahan. haaaa tiap tahun pun kau nak macam tu. tahun ni ade ar sket. tapi tak ketara. tahun lepas, banyak gak change.. tapi mulut kau makin tak terjaga ar. paling ketara, masa form 5. mase tu la, aku rase kau baru ade perasaan. haha. eh. tahun ni kalau dapat aim tahap kematangan tu en, memang paling bermakna ar changes kau. paling menonjol dah.

tapi dah terlambat ah seha. ehh.. takpe. better late than never kan? aku still hidup lagi laa.. biar la perubahan berubahan berlaku selagi hayat masih ada. :) . die tak nampak, tapi kau tahu. its just nice. more than enough. aku ade, so prove it to me. die tolak tepi.. pegi jauh jauh. ok wei. make it the last post about him. pasni no more. OK? insyaallah.

chill seha.

No comments:

Post a Comment

Menaiplah dengan bersungguh-sungguh!