Monday, June 21

Oh yeke?

peliknye. camne mamat sorang ni bole tau? follow this conversation.

F : Kamu selalu borak ape je ngan dia?
N : Bukan borak pasal U la.. borak pasal motor camtu.

F : Oh.. Die OK x?
N : Aku rase die senang marah marah.

F : Mane kamu tau?
N : Tengok cara die la..

F : Tengok cara die macam mana?
N : Cara dia la.. aku tengok kalau die dengan U tak bole ngam.

F : Sebab?
N : Sebab U kan jenis social, bercakap dengan mana mana orang je.

F : Eh?
N : Kalau kamu kawin, memang asyik gaduh gaduh je la.

F : Yeh?
N : Tak pun, U kena diam diam je la.. ape die cakap, ye kan je..

F : Oo.. mane kamu tau?
N : Tengok cara die laa..

F : Hmm..


pelik kan? masalahnye , betul. sume yang die cakap.. tepat do. memang berlaku.

Oo. Rupenye macam tu? aku tak terpikir plak camtu.. tapi rasenye memang betul. Patut laaa.. die forbid aku gune social-web, abis keje terus balik, kua inform dulu. OOoo.. sebab aku en tak reti jaga diri.. sume orang pun aku tegur je. apesal aku tak perasan yang tu? aku suke sangat bercakap. tapi, bile kena bercakap, tergagap gagap. ya allah.. serious tak perasan.

Oo.. tu point die.. hmm.. tapi seha. dah terlambat. kau terlambat bertapak tapak. takpe la seha.. aku ade. haha. die pun dah ade badan baru. dah lah. chill je. bende dah jadi. cakap "sorry" pun tak jadi ape.

No comments:

Post a Comment

Menaiplah dengan bersungguh-sungguh!