Friday, June 25

Kawan? Sahabat? Teman?


em.. aku takde kawan sebab aku tamak? yeke? betul la kot. kan dah. last last mesti kena tinggal je. lagi pun.. yela.. sape la nak kawan dengan aku kan? [psycho] . lately aku asyik terpikir, whats going on? ape yang terjadi sebenarnye? kenape aku macam ni? ape yang aku nak? aku nak ape? aku tak puas hati ape lagi? kan.. u see.. tamak kan? ape yang tak lengkap lagi?

nak kate takde kasih sayang, family perfect lagi. kawan? even takde BFF (Best Friend Forever), aku ade FFB (Friend For Benefit), but still "Friend". so, dikira ada la jugak kan. pasangan? wei, come la, kau tu muda lagi. 19tahun pun tak cecah lagi do. duit? takde ke? ade je kot. ilmu? abis, pegi U tu buat ape? kereta? rumah sendiri? job? sume ade dah. cume parent punye la.. tumpang je. nak sendiri punye ke? tapi takkan sebab tu kot? ah takde maknenye.

bile pikir pikir, selidik balik, tanye hati.. aku nak seseorang yang bole bimbing aku, ajar aku, faham aku. tak kesah la laki ke perempuan. tapi kalau tengok dunia sekarang, ade ke? bole jumpe ke? boleh tu, insyaallah. so conclusion, aku nak kan sahabat dan teman.

tapi aku kan teruk. selfish. tamak. sombong. berlagak. ngade ngade. ade ke yang nak kawan ngan kau seha? 2711191. nombor 1 ade 4/7. kau memang loner la wei. tolong la accept bende tu. dah la seha. bape tahun lagi kau nak jadi macam ni? dari form 1, tak abis abis lagi ke? bile dah dapat, tak bersyukur. padan la ngan muke kau. dah la.. terima je. kuat seha! tak lame.. nanti kat kubur pun kau sorang sorang jugak. sabar k. :)

No comments:

Post a Comment

Menaiplah dengan bersungguh-sungguh!