Friday, February 4

The innocent person.

baca ke bawah

haha ini memang kisah benar.
aku la innocent tu. T.T
hahaha

yang pertama ;
selalu dipanggil "hipokrit"
argh. tak bersalah. tak bersalah.
sebab aku terlalu baik. dorang ingat aku jahat. haha

kedua ;
penat aku lukis komik,
tapi kertas tu kena konyok.
sebab aku buat cerita pasal die, ade maksud tu.

ketiga ;
yang ni rasa cam loser.
asyik kena tipu je.. T.T
sebab aku terlalu innocent. mudah percaya cakap orang. :P

ps: ingat senang ke nak melukis?
pss: stylo-wa-da-baw!
psss: percayalah.
pssss: orang yang kenal aku, tau lah cite sebenarnya. HAHA!

14 comments:

  1. senang lg komen..haha

    stylo-wa-da-baw lukisan ni..gne pe eh?

    ReplyDelete
  2. sama wey. penah rasa cam ketiga2 ni. cuma utk second tu takdelah smpai kena koyak. kena conteng je huhu

    ReplyDelete
  3. a little less conversatin ; haha gune paint.

    tiqa ; bukan koyak la.. konyok. haha senasib la ye.

    ReplyDelete
  4. alala cian nye. xpenah kne konyok lagi kertas sebab x penah try bagi kat org lain. huhuhu

    ReplyDelete
  5. ooo pkai paint je?? sempoi..cube try tgk blog ni..entri sume sketch katon..cool!!!

    http://engineermangkuk.blogspot.com/

    tapi skang tgk da tak update..huhu

    ReplyDelete
  6. wahai blogger2 sekalian.... jangan percaya ini lukisan!!!!

    ReplyDelete
  7. syahira ; haha try laa.. :)

    a little less conversation ; ohho.. tp mmg da ramai da yg melukis kt blog. byk.
    ang tak mau melukih? hehe

    pqa ; orang lagi tak pecaye cakap kau ade laa.. ahahaha .

    ReplyDelete
  8. 1. wat bodo sudeh.. :)
    2. bek lukis kat blog je.. xde sape nk konyok..
    3. bg penampar kat mereka sedas dua..


    hehehe..

    ReplyDelete
  9. heidi ; da buat bodo da.. haha a'a . tapi lukis kat kertas lagi senang. heee . kalau bole memang nak bagi penyepak je terus. XD

    asybedazzle ; thankz :)

    ReplyDelete
  10. mulanya tak fhm sngt coz baca dari kri ke kanan,nmpak bodoh kat situ...heehee
    npa ckp mcm tu,anda sorg yang baik hati..heheee
    ada header baru untuk sy tak ni??hehee

    thank sudi komen blog buruk kita tau..yahoooo

    ReplyDelete
  11. kesiannye kau. meh aku bagi burger betul-betul. :)

    ReplyDelete
  12. achie ; heee thanks :)
    lah? nape cakap camtu?

    mr swift ; meh meh. haha

    raji ; agak la kot. takde la kartunis sangat.. huhu

    ReplyDelete

Menaiplah dengan bersungguh-sungguh!