Monday, February 14

Tanda soal.

assalamualaikum.

cewah. argh. patutnye aku bukak cite pasal gathering blogger hari tu. tapi, sebab aku tak pegi, nak bukak cite ape kan? huhu takde jodoh la namenye tu . nak buat macam mana . ade hikmah disebalik kejadian. positive positvive. alaa, lagipun aku takda kawan kat sana. tak pegi pun takpe kot. huu~ tapi agak jeles la bile tengok orang update entry pasal bende alah tu. lantak la. kire alasan jugak la untuk aku malas blogwalking. ah, aku malas nak berblog buat masa sekarang ni. memang dulu pun macam tu. ape nak kesah en?

sekarang ni, aku dalam kekeliruan yang tak nyata. keliru sama ada aku post setiap entry entry untuk dibaca oleh pembaca atau diri sendiri? kenape ha? ape tujuan aku post entry? aku tak expect ade yang nak membaca, sebab.. untuk ape do? kalau member takpe la kan. tapi tak bole jugak. sebab nanti kalau jumpe, mesti kena bahan. ergh. so kalau lepas ni, entry aku selfish sket ah. lantak la ampa nak baca ka dak en. tapi yang lukih lukih tu pun, kenape aku perlu melukis kalau aku nak buat blog untuk diri sendiri? kalau taknak bagi orang bace, kenape aku tak private kan je blog ni? ah. kenape ye? baru aku terpikir.

aku rasa, aku da patut start berjimat. sehari belanja RM5 je patutnye. tapi. persoalannya, mampukah aku?

ps: sedihnye takdapat pergi gathering tu. tapi, kenape aku macam jakun je. huhu
pss: aku patut merasmikan musim berjimat. nanti aku update lagi.
psss: macam pelik pulak nak post , sebab takde katun. -.-"
pssss: aku tak rase pun aku ni macam seorang blogger. eh?
psssss: oh, selamat menyambut maulidur rasul ye :)

13 comments:

  1. ada ada! saye bace.hehe.kalau ada kartun lagi best nak baca. :)
    lain kali boleh pergi lagi gathering blogger kan? chill.

    ReplyDelete
  2. Haha. I got what you mean. It's horrible kan?
    Ni semua salah Nuffnang dan trafic dan ah macam-macam lagilah. -.-

    *ohh gathering tu? baik takyah pegi je. haha. kau kan McGorgeous.

    ReplyDelete
  3. ko ckp pasal gathering melaka ke? ko kat melaka ye? aku slalu lepak ngn blogger2 melaka.. meh la join.. cari aku kt fb.. :)

    ReplyDelete
  4. chayok-chayok...
    slamat hari berjimat...
    errrr tp limahinggit mcm cikit sngt jer.... =.='

    ReplyDelete
  5. amena ; heeeeee terima kasih :) pasni ang buat la gathering. bole join ;)

    mr swift ; ye ke camtu? lain lahh.

    heidi ; a'a. study kat melaka. sebab tu la nak pegi. huhuhu ala, dah segan la pulak. hehe ;p ko selalu lepak kt mn? meh la lepak kat uitm plak. ;)

    syahira ; haha kan kan. tu la pasal, tapi nak buat camne :(

    ReplyDelete
  6. maf coz kdg2 lupa nak singgah,bukan apa kpenatan yang melanda skrg ni...takpe awk tak yag berblog untuk kepuasan org lain,cukup la awk dan sy tau...opppsss sy?? hahaaaa

    *takpe,nanti kita buat gathering berdua je tau..nak tak??hehee insyaallah awl bulan 3 ni nak pergi melaka,nak layan kota a famosa dgn kejakunan yang melanda..heheee

    ReplyDelete
  7. ouh, macam saya.
    separa private.

    (hanya pembaca blog sahaja tahu, facebook & etc adalah dirahsiakan. )

    :P

    ReplyDelete
  8. klau ko lukis katun cm cepat sgt bce entri..tau2 da komen..klau de tulisan byk2, lmbt la sket nk komen..abis kn mse membaca..haha

    ReplyDelete
  9. haaaaa...
    kan katun tue trademark hang..
    lenkali kena letak katun..

    kalo takde orang bace, aku leh bace... koh koh koh

    ReplyDelete
  10. achie ; hahahaha tak bole blaa..
    gathering dua orang je ke? -.-" hehe. wahhh cuti cuit kt afamosa ke? syoknye.. jom jom :PP

    kenzo ; agak la kan. betul jugak. same la kite. haha ;P

    rafi ; abis tu mane yg bagus? haha
    kalau melukis, aku yg cam lambat sangat nak update entry. kalau menaip je, anytime pun bole. hehe :PP

    aujinz ; fwah. katun tu bile ade semangat lebih je kot . hehe ;)

    ReplyDelete
  11. dua org la best...cool skit,ehheee betul tak??ngeeeee
    jom la,.slm maulidur rasul lagi^^

    ReplyDelete
  12. aku baca =.="
    aku pun camtuh gak
    sekadar jeles je lah..
    nk merasa pergi gath tuh hehe :P
    RM5 sehari byk la weh
    hahaha

    ReplyDelete
  13. please dont private ur blog. im begging u

    ReplyDelete

Menaiplah dengan bersungguh-sungguh!