Thursday, December 16

Cover your aurat campaign.



memandangkan aku dijemput untuk join,
aku join la kan.

pandangan saya pasai aurat, aurat tu kira maruah.
so, jaga lah aurat anda seperti anda menjaga maruah anda.

masih belum terlambat untuk bertaubat.
Kak Pah pun da pakai tudung wat.
tapi pakai legging. cehh.

tag : nina, siong, fatin.
suma orang aku tag!

ps: sebenanye die da ajak lame, tapi aku tak tau nak tulis ape. ni ye la yang mampu aku tulih. :)
pss: renung-renungkan, selamat beramal. ahakz XD
psss: abaikan header tu ye. haha -.-"

10 comments:

  1. yaa. mari le. join la sekali :)

    ReplyDelete
  2. ahaha..takpe2 xde idea no hal nye..
    samapaikan walaupun satu ayat kan? hehe..ok r tu..
    thanks for your support ya!

    ReplyDelete
  3. iqa ; baikk~ haha

    asyfiqaz ; orite. ur welcome :)

    ReplyDelete
  4. salam..

    kempen yg baik...

    i follow ur blog.....

    ReplyDelete
  5. wslm. ye betul. huhu
    ok tq. :)

    ReplyDelete
  6. hohoh legging tu walaupun mcm menutup kaki kita
    sebenarnya belum ckup sempurna bagi menutup aurat ;D

    err lelaki pun malu smpai xde pun yg snggup pakai legging sebagai seluar kan =.="

    ReplyDelete
  7. tau takpe. macam pelik je pakai legging.

    hahaha, lelaki kalau pakai legging memang nak kne baling batu la wei. kau try la pakai! HAHA!

    ReplyDelete
  8. salam,nak jemput tuan rumah join support kempen ni! tenkiu..kalau ley lukis la katun khas utk kempen nih..eheheh...

    http://thepotpetking.blogspot.com/2011/01/campaign-love-live-life-green-earth-we.html

    ReplyDelete

Menaiplah dengan bersungguh-sungguh!