Wednesday, December 1

JDrama : Last Friend.

sini ! sini ! klik pause kat sini .



aku habiskan 1 malam tengok cita ni. ada 11 episod ja. BEST! BEST! sedih ohh. T.T . tak tau nak cita macam mana. ranking no.2 lepas cite 1 Litre of tear (buat masa ni la). cite 1LOT tu, setiap episod aku menangis! muahaha. sentimental gila hati gua kan?



hmm, cita pasal kawan lah. sedih ar. tak tau camne nak cita. walaupun cita ni da lame kua (2008), tapi takpe. sebab aku baru tengok tadi. hahaha.
meh tengok trailer dia.



rank : aku bagi 4.5 bintang!


tambah tambah lagi Nishikido Ryo yang belakon!
makk aii.. hensemmmnyee.
*dush dush*
even die pegang watak jahat,
dia tetap sweet di hati ku.
tapi die agak blurr ah. peduli ape kan?
dalam 1LOT die berlakon gak,
tapi aku tak bape minat time tu.
uhuuu~ cair cair.
bye bye Jun Matsumoto~
HAHA XD

ps: tengok laaaa. belajar untuk download sendiri ye. tak pun, cari DVD dia. tak rugi punyeee~ *sukee
pss: muke ryo-chan ni, macam wafle (bukan nama sebenar) laa. no wonder laaa.. grrrrrrr!!

No comments:

Post a Comment

Menaiplah dengan bersungguh-sungguh!