Thursday, December 2

I dont understand why.

sumpah huru hara. malam semalam, macam biasa.. aku stalk orang. haha. sambil dengar lagu automatic (rujuk kat sini) semalaman lagu tu terpasang. naik muak gak. tapi bila pause, sunyi pulak. so, aku play je la. stalk punye stalk, hehehehehe .. tiba tiba, arr. "eihhhh! ade respon!" . muahahaha. respon ape, tak perlu la tau ye.


depan dia, aku malu malu. konon malu. memandangkan emosi aku memang tak stabil, aku tak tau la apa punce, tapi die cheer aku. teeeheee. mengade ngadenye . hati aku da berbunga bunga, tambah berbunga bila aku tengok video ryo-chan sleeping. comelnyeee kau! geram geram!



so, that night .. i felt so happy. aku tersenyum lebar. tiada lagi frust pada ketika itu. tapi still tak ceria. itu belakang cerita.. aku rasa nak lari lari dalam rumah, tapi aku malas. so, aku pegi la mandi. tengah tengah malam tu? ha. pukul 1 tu. hehe. se-ro-nok .. seronok. aku sukaa. *berjalan sambil lompat 1 kaki per kaki.


lepas tu, aku usha balik. hmm. baru aku notis, dia da ada awek blum ha? hahaha. tak penting tu suma. tapi aku stalk gak ah. aihh. aku tak tau la dia da ade awek blum, tapi die macam jenis paan je.. paan? kenapa mesti paan? arr.. paan suka berperang ngan jiwa aku. buduh. tapi aku tak berminat. aku berlagak sekarang ni. haha. paan macam playboy, tapi dia berkeras kate die bukan playboy. iyaa, ok ok, aku percaya. tapi die ramai peminat. dan , die pun layan je semua. ergh. mungkin dengan tujuan, taknak ade yang terasa? nasib aku bukan peminat dia. cett.


huuuuuhh. *sigh . even aku stalk dia pun, dia perasan ka aku stalk dia? aku ibarat takde dalam sejuta. tapi kan.. kenapa pulak aku perlu kesah pasal dia? kenal pun tak! kelakar laa. ni sume lagu automatic punye pasal. aku terpengaruh. hoho. sia sia jadinya kerja aku malam itu. aku tak tau ape yang aku patut berasa puas hati. hmmm.


hmm akhirnya, malam tu jugak.. aku dimurung rasa sedih. maka, aku tutup mozila ni. bukak cita last friend episode 10 kejap. sedihhnyaa cite die. tengok muka ryo-chan ... caaaaaiiirrrnyyaa! meh la duduk sebelah aku.. buat lawak. kita gelak sesame. grrrrr! *buat muka sambil tunjuk gigi

overall, aku still tak puas hati. habis episode tu aku masuk bilik, guling guling atas katil. Sousuke, perangai dia sebijik cam my ex. (keccohh~) haha. kalau in real life, memang patut menyampah pun, tapi sebab ryo-chan.. arggh. macam mana nak benci? tapi tu cite lame. tak usah dikenang lagi. sekarang, fokus kat Nishikido~ HAHAHA! XD

ps: tidak bekerja pada musim cuti adalah pilihan paling teruk sekali!
pss: sabtu ni aku harus cari hiburan baru. desprately. hmm, seriously.
psss: aku habiskan 30minit untuk lukis katun katun beremosi tu. patutkah?
pssss: bahayanya aku ialah, aku selalu berperang dengan diri sendiri. siapa yang menang?
psssss: aku rasa, aku boleh diambil berlakon drama slot samarinda ngan fahrin ahmad lah! XD

No comments:

Post a Comment

Menaiplah dengan bersungguh-sungguh!