Saturday, November 13

Amende la aku ni.

patutnye aku dah tidur sekarang ni.. tapi aku tak boleh. sikit sikit ade je yang nak terlintas kat kepala. bile da bukak laptop , hilang semua. ergh.

pernah tak terfikir, kenapa aku buat blog? meh meh aku jawab.

1. aku start buat bende alah ni masa form 5. cikgu kate bole dapat income. memang betul.. aku punye la semangat semangat ayam. buat untuk dapat income je. macam ape je .. susah oh. aku lak jenis yang tak reti nak menyabar bab bab macam ni.. so dalam seminggu je aku da give up. income aku pun berapa je time tu.. $0.10 kot. aku pun dah malas ah nak buat. haha tak bole pakai langsung. tapi dulu aku active kat weebly. last aku update bende tu , aku kate "underconstruction" . sampai sekarang la still underconstruction. haha. malas do.

2. masuk uitm, time part 1, madam jean yang ajar BEL120 kot, mintak kelas kitorang tu "a must to create a blog". aku tak excited langsung mule mule . sebab blog aku kan "underconstruction".. haha. lepas tu.. nak jadikan cerita, time minggu balik, aku usha usha la blog kelas tu.. hmm.. tibe tibe aku rase nak post bende bende yang aku tak tau nak post ape. so, aku bukak la balik blog beku aku tu.. aku cite pasal henset nokia aku. sebab aku tak tau nak cite pasal ape.. hoho.

3. minggu minggu cuti tu aku konon konon je rajin nak post banyak banyak . saje konon nak nampak active la gune blog. konon konon je laaa. haha. aku tak tau lah. tapi aku start rajin buat blog sebab aku bace satu blog ni. Sweet Thinker. dulu blog die best .. sebab die kerap post. sekarang ni da jarang jarang. aku pun dah malas nak update. time tu , rajin la aku post .. sampai sume bende pun aku nak cite. bagus aku ni. haha

4. lepas banyak kejadian , aku makin malas. aku post bile perlu je. ok la tu.. macam sekarang ni, aku rase aku tak perlu menaip. tapi aku rase nak menaip.. so , aku taip je lah.

back to ; kenapa aku ade blog?
aku rase sebab blog ni tempat aku bercerita. even aku nak merepek meraban pun, blog ni je la yang melayan. and then, bile aku bosan , aku baca balik ape yang aku post .. hahaha aku bole react ; "amende laa aku ni" . tapi cool what. ;D

4 comments:

  1. pandai. sama la kita. aku penah letak jugak nuff. tapi harammmm~.

    last-last., jadi tempat meluahkan perasaan. selesa dapat., puas dapat. :)

    ReplyDelete
  2. tau takpe. tapi aku letak jugak. ;p

    hm betul. lg 1, sebab aku takde kawan tmpt nk bercerita. mmg la. :)

    ReplyDelete
  3. err. aku ada kawan nak bercerita., tapi ada kala ada something yang takboleh cerita. i spill it out here. derang jumpak., nasibb la kalau terbutt hurt kan.

    ReplyDelete
  4. oh. kadang2 aku tak reti nak cita kat orang len. aku reti cita kat diri sendiri ja. haha

    ReplyDelete

Menaiplah dengan bersungguh-sungguh!