Tuesday, November 30

The ultimate super madness.

at the begin of the day, aku da tak dapat tahan marah. gaaaaaaaaaaaaaaaah. tapi aku sejukkan hati pi tengok wayang kat sunway. nasib baik dalam bank ade duit lagi. kalau tak, kematu la aku. pergh. dasyat oh.. aku rasa kalau aku marah hari hari bole jadi gila kot. semua dikuatkan iman. ishh. tapi memang tak puas hati betul! errgh sabar sabar. ikut jalan setan memang cepat, tapi tak berbaloi. kita guna jalan lain eh seha. 5 tahun tu tak lama.. pejam celik pejam celik je. *kenapa dengan 5 tahun? muahahahaha . eh , tapi kalau pendam lama lama lagi ar senang jadi gile kan? hmm.. iman kena kuat ah .

grrr. bagus tak aku mengawal kemarahan. muahaha poyo gila. nak taip pun becareful kot. kalau tak da main lepas da.. ar, ape yang membuatkan aku marah tengahhari tadi? ahh malas ah nak cite lagi.. buat panas hati je. biar cool sendiri. malas betul aku nak melayan orang. baik buat hal sendiri. aku tak kacau kau, kau tak payah ah nak kacau aku! nak marah orang lain tak payah ah nak lepas kat aku! haa kan da kena. eeeeee! padahal salah sendiri! nak salah kan orang lain plak! marah ah yang buat hal! ni aku yang tak buat pape lak kena! yang buat hal tu senang lenang! bangang!! yeaahh itu diaaa (setan do)


hmmmmm. tarik nafass .. . . . lepasss. pfffffff. ha, pastu aku melepak kat TGV sunway. pegi tengok wayang. emm. aku tak plan pun. tapi nak mencari ketenangan la kononnye kan. sampai sane, aku main beli je ah tiket yang start awal. aku sampai sane, pukul 3.15pm. banyak cite yang da start pkul 3.10pm. paling awal pun cite ni ha, The next three days. pukul 4.20pm. aku pun beli je ah. harap harap best. lepas da tengok~~ memang best pon! muahaha tak sia sia ah. berbaloi baloi.

The next three days

cite ni, duration die lame gak ar. 2jam lebih kalo tak silap. tapi best. tak bosan. macam gabungkan cite Salt ngan Unstopabble. terbaik la kan. cume tak banyak action cam Salt, and tak banyak scene cemas cam Unstopabble. best best. aku puas hati.

sinopsis cite dia pasal , suami dia sayang gila kat isteri dia. then, isteri dia ni kena tangkap masuk penjara atas tuduhan membunuh. 3 tahun dalam penjara tu, suami dia gigih cari jalan untuk bawak isteri dia lari. dorang ade anak laki sorang. ha. suspen gak ah. unpredictable. ending dia memang tak bole baca. sebab cite die agak lama en. nekad gila suami dia.. aku pun cuak. muahaha. em, dari ranking 5, aku bagi 4.2 ah untuk cite ni. thumb ups!

ps: marah punye pasal , terbang RM25 aku. cett.

No comments:

Post a Comment

Menaiplah dengan bersungguh-sungguh!