Friday, November 5

Its mine.

"aku punye barang, aku punye suka la. ada masalah ke?"

hahaha ape bende je aku nak cite? takde ape pun. tapi kenape aku taip bende ni? weh, aku da naik bosan asyik dengar 4 lagu yang sama repeated dari pukul 11pm tadi. sampai sekerang dah nak pukul 3. ergh. panas telinga aku. tapi its okay. sebab mereka dah senyap. baru je senyap tadi. so, aku tanpa was was membuka headset yang berada betul betul di telinga. dah tak payah risau dengan bunyi bising . sekarang dengar bunyi angin je . haha bagus.


kenapa aku rase aku menaip macam si Mat Salleh tu? tak habis habis lagi doh! takde la, syok kot bace belog die. tapi berjela jela. aku lagi suke belog ST tu. hihihi sweet.. just nice. ha, kalau menaip macam ST tu pun takpe gak . lebih kurang je.. *merepek*

sebenarnye, kenapa aku taknak baca buku?
sebab aku nak bercerita. tapi takde orang yang nak dengar, aku buat la 'buku' sendiri. sedap do menaip panjang panjang. bukannye selalu. maafkan aku bulan oktober, bukannye aku tak nak menaip , tapi aku malas. aku just taip dalam otak je. aaaa lega dapat menaip balik. tibe tibe lak rajin kan?

to be honest, aku tak suke bulan sebelas. tak tau nape. aku rase sunyi je bulan sebelas ni. 1 dengan 1. macam one by one. tapi kenape? ntah. aku tak suke gak nombor 1. jadi ape kaitan? ape kate, .. em.. november. boleh tak terus tuka pegi december. aku pun tak suke sangat december. tapi aku suka januari. kenape ye? januari pun 1. januari ni leader la wei.. ahh sudah la.

aku nak menaip lagi.. bagi la aku chance.. huhu.
dah dah. go back and study. esok multimedia. GOOD LUCK! :)

laptop aku ni masalah doh. bongok betul . susah betul nak kawal sensor die ni! bikin panas je. da ar bateri pun da tak tahan. ishh. sian aku tengok. nanti kalau aku ade duit, aku repair kau ye Dell.

3 comments:

  1. eh. aku sebut apa tadi.? disember/november.?
    aku nak cakap disember. -.-"

    ReplyDelete
  2. aku tak suka. tak tau la kenapa. knp ye? haha

    ReplyDelete

Menaiplah dengan bersungguh-sungguh!