Thursday, November 18

Bising la wei.

hmm tuan puan pernah buat bising? ehemm. saya suka buat bising. bising ke? bising dalam hati. orang kate saya kecoh. kecoh ke kepoh? tak tak.. saya sebenarnya pendiam. sunyi sepi. tapi banyak mulut. erk? tak tak. saya aloner. ahh ape ape lah. eh kejap, bising yang dimaksudkan macam mana ye? menjerit atau melalak? ke.. memekak? mengamuk ke? meraung? tak tak.. yang penting, speaker on to high level. bising wehh. telinga saya sakit. bingit oh. tapi.. saya nak menjerit!

tau tak port jerit paling syiok nak menjerit? melalak ke? memekak? meh gua kasi port gua.
start dari belakang ;

#10
kat rumah. time takde orang. time ade orang pun bole. nak panggil orang , jerit je laaa wei. "SEHAAAAAAAA!!" gaaaa.. tapi kena chill ar pastu. bengang siot.

#9
dalam bilik. tekup muka ngan bantal. "AAAAAAaaaaaaaauummmm"! slow je bunyi die. tapi memang agak tak puas pun sebenarnye. hakhak

#8
dalam tandas. takung air sebesen, penuh penuh. masuk kan muka, jerit. "Aaaaaaaaaaaappp" blup blup blup bunyi air. alang alang, mandi ar lame lame.

#7
karnival. hmm. karnival yang memekak laa. kalau macam karnival ICT kat U tu buat apa.. macam karnival jom heboh ka. karvinal yang meriah meriah ar. kat situ, nak bercakap pun memang kena jerit. nyampah gila. macam kat disco.

#6
kat level (asrama) . time semua orang pakat pulang ke kampung , dan tinggal lah anda dengan beberapa geng . yang pasti tak ramai . kalau dapat geng memekak, maka memekak lah kalian. kalau berseorangan ? maka, sunyi sepi lah anda. tapi jerit je lah. orang tak kesah. haha

#5
kedai mamak. tapi.. kat sini best gelak besar je.. kalau menjerit, memang tarik perhatian la wei. time ade bola ke. ahh memang tarik perhatian lah. tapi ape kesah kan?

#4
stadium. hehe. port paling memekak. tak tenteram langsung. tambah tambah lagi dengan bunyi bising objek objek lain selain suara. haa time ni la nak lawan bising, suara ke objek? haha

#3
roller coaster. kat fun fair ka. menjerit meraung la sesuka hati ampa. takda yang kesah lagi dah. tapi, gua naik roller coaster menjerit tersekat sekat. haha hati cuak beb, nak menjerit macam mana?

#2
karaoke box. karaoke room ke ape lah. gua apa peduli kan. melalak ahh kat situ. tapi kena ada geng baru syiok. nak layan sorang sorang macam orang tak keruan pulak kan?

#1
dalam kereta . in the middle of highway . stuck in traffic jammed ! perrgghh. bukak la radio tu medium level, tapi suara kasi high level beb! syiook gila. haha

heee. selalu nya saya suka pendam. tak tau macam mana nak meluahkan. tapi selalu gak ar nak menjerit. biasanya time tension la kan? tapi guwe bukan kaki menjerit. gua tak reti nak buat bising.. *penipu .. penipu* haha. kadang kadang macam annoying do. ahh busy body gila mereka tu . cett.

ps: suara gua tak sedap. haha

3 comments:

  1. aku paling taksuka tempat crowd.
    pasar malam., konsert., jom heboh.

    semua aku taksuka. bising satu hal., banyak bau satu hal. pfft.

    ReplyDelete
  2. tau takpe. jalan pun terhegeh hegeh. rasa cam nak tolak tolak je sume orang.

    elok elok rasa cam nak berseronok terus jadi tak seronok. dok baring dalam bilik lagi syiok. kan?

    ReplyDelete
  3. yeahhh~ dok baring., makan., online., tido., baca., lukis-lukis., tulis-tulis. :P

    ReplyDelete

Menaiplah dengan bersungguh-sungguh!