Sunday, March 27

Ego lelaki, ego perempuan.



perempuan ade ego, lelaki ade ego.
ok.. itu normal la tu.


ego perempuan,
bile jumpe lelaki, sangat senang untuk runtuh. 


TAPI..


ego lelaki..
harammmm!


perempuan tu frust ke, sedih ke, ape ke..
ego lelaki still maintain. tak goyang beb.

ok, mungkin sebab awek tu tak cun.


bagi yang cun pun same kot -.-


ok, maybe terlalu sexy . eh?



ahhh. buat laa ape ape,
bagi aku, lelaki tetap ego.


kalau bom pun aku rase tak lut gak~
T.T

bile time ego lelaki nak rendah sket ha?

ps: FWAHHHH! rendu gila!
pss: err, mungkin tak semua lelaki ego.
psss: tapi bagi aku, lelaki memang ego!
pssss: kalau lelaki tak ego, buat ape die jadi lelaki kan?
psssss: tapi, aku paling pantang gak perempuan yang ego melampau.
pssssss: tapi tapi, ego perempuan kecik je kot. macam aku. -.-"

15 comments:

  1. klu lelaki xde ego die xde cita2 yg tggi.. :)

    ReplyDelete
  2. ego lelaki takkan runtuh kot. akan tapi pada org tertentu jeh

    ReplyDelete
  3. muahahahhaha... terbaek..

    dengo kat radio, ade awek tue cakap, ego lelaki Mesia nie memang tinggi...

    sebab tue dier pilih Bangla jadi suami.. koh koh koh

    ReplyDelete
  4. okay, EGO lelaki memang tinggi 7 petala langit. hahah.

    ReplyDelete
  5. wokeh aku paham mesej kau
    hohohoh betul owh tak dinafikan kami terlalu ego T.T

    ReplyDelete
  6. heidi ; oh macam tu eh. baru tau.. :)

    faiz ; salah. tak suke ar cakap ngan laki. haha

    sue ; itu pun kalau runtuh gakk~ huuu

    aujinz ; hahaha patut laaa~ haha ;pp

    ReplyDelete
  7. la pettie cherie ; so true :)

    mr swift ; haha mesti ego gile en?

    kenzo ; TAU TAKPE! hahaha ;pp

    raji ; memang kan. hehe

    syahira ; haha rase nak bom je..

    ReplyDelete
  8. kenapa lelaki terlalu ego? sebab nya takut di gelar "jambu" hahaha..

    ReplyDelete
  9. oh, kire mat jambu tak ego la eh? yeke? haha ;pp

    ReplyDelete
  10. wahh3 sedpnye..hahaha..tp mmg kot lelaki ego kuat

    ReplyDelete
  11. hehehe .. kan kan kan? da tau da ;pp

    ReplyDelete

Menaiplah dengan bersungguh-sungguh!